Friday, April 14, 2017

TESTIMONI VIVIX

Assalamualaikum.

Hari ni Lien nak kongsikan beberapa testimoni dari pengguna yang sangat berpuas hati dan dapat kesan positif apabila mengamalkan vivix.

Tapi kita tengok dulu bagaimana sebenarnya vivix berfungsi untuk menyihatkan badan. Bukan  tu aje, ramai juga yang bagi feedback, bukan hanya makin sihat tapi juga makin cantik. :*

Antara mechanisma fungsi vivix:

1- Memperbaiki DNA

DNA adalah asas kepada fungsi tubuh yang mana DNA adalah otak kepada sel untuk mengawal setiap fungsi sel daam badan. Namun begitu, setiap hari badan kita boleh mengalami kerosakan DNA, salah satu sebabnya ialah akibat radikal bebas yang akan menyebabkan proses penuaan berlaku dengan cepat.

Vivix akan membantu melindungi dan memperbaiki DNA sel tubuh kita. Selain itu Vivix akan mempertingkatkan fungsi sel dengan membantu sel- sel badan kita menjadi lebih sihat. Oleh kerana itu, badan pun akan menjadi lebih sihat. 

2- Menggalakkan Biogenesis
( Pembentukan Mitochondria baru)

Semua organ badan kita dibina oleh bahan asas iaitu kumpulan sel- sel badan. Dan dalam sel badan terdapat satu elemem penting yang berperanan menghasilkan tenaga yang dikenali sebagai MITOCHONDRIA. Sekiranya mitochondria gagal berfungsi dengan baik, badan berisiko mendapat masalah kesihatan seperti masalah jantung, hilang daya kawalan tubuh. 

Vivix juga telah diuji secara klinikal dapat menggalakkan biogenesis mitochondria yang dapat membantu meningkatkan pengeluaran tenaga oleh sel. 

3- Menghalang Penimbunan Protein AGE

Protein AGE ( advanced glycation end products) ialah sejenis protein rosak yang akan menyebabkan sel-sel dalam tubuh kita turut rosak. Penimbunan protein AGE boleh menyebabkan kerosakan sel dan mengganggu keutuhan sel.

Protein AGE ini masuk dalam badan kita daripada lemak dan protein haiwan serta makanan yang dimasak dengan suhu tinggi seperti dibakar dan digoreng. Selain itu, makanan yang manis dan makanan terproses juga mempunyai tahap protein AGE yang tinggi.

Gabungan bahan- bahan terbaik dalam Vivix Shaklee adalah 10× lebih kuat dari peranan resveretrol bersendirian untuk melambatkan pembentukan protein AGE.

Kesimpulannya Vivix Shaklee melindungi badan kita dengan melindungi dan memperbaiki sel2 dalam badan yang merupakan asas terpenting dalam badan. Menakjubkan kan peranan vivix ini. 

Kerana inilah vivix sentiasa menjadi pilihan ramai. Dan Lien sangat gembira bila ada anak2 yang beli vivix untuk dihadiahkan kepada ibu bapa. Berapalah harga vivix tu kalau dibandingkan dengan pengorbanan ibu ayah. Betul tak?

Jom tengok testimoni vivix.

2 comments:

  1. Wahhh terbaik lah vivix ni..siap boleh baiki DNA tu 😱

    ReplyDelete
  2. Wahhh terbaik lah vivix ni..siap boleh baiki DNA tu 😱

    ReplyDelete