Monday, January 23, 2017

Cinch Tea Mix pengganti kopi anda

Anda selalu minum kopi atau apa-apa makanan berkafein untuk berjaga malam. Kini Shaklee menawarkan produk yang terbaik iaitu Cinch Tea Mix sebagai pengganti kopi untuk memastikan anda kekal bertenaga.

Lebih baik lagi, Cinch Tea Mix ini bertindak dengan cara selamat untuk menambah tenaga semula jadi.

Cinch Tea Mix terdiri daripada gabungan teh hijau premier yang selalu digunakan untuk majlis keramaian di Jepun iaitu teh putih, teh merah dan juga teh hijau matcha. Bermula daripada proses memetik daun teh dengan berhati-hati dan seterusnya diadun bersama untuk menghasilkan minuman yang menyihatkan badan.

Antara kelebihan lain Cinch Tea Mix ialah:

* Juga mengandungi taurina, yang telah dikaji secara meluas dan terbukti berkesan untuk meningkatkan kecerdasan, tenaga dan stamina.

* tiada perisa, pewarna dan pemanis tiruan.

*Dibuat dalam paket kecil yang ringkas. Mudah dibawa kemana-mana dan juga mudah dibancuh dan disediakan. Ianya enak diminum panas atau sejuk.

Pengalaman saya sendiri cuba Cinch Tea Mix ni memang best. Pertama kali cuba, agak susah nak tidur malam, lagipun memang saya minum lewat malam. Tapi yang lagi best, walaupun tidur lewat, bila bangun pagi esoknya tetap rasa segar. Berbeza kalau saya minum kopi atau apa-apa minuman berkafein, memang susah nak tidur dan bila bangum pagi, kepala rasa 'ting tong' dan badan pun rasa penat sebab tak cukup tidur kan. Itulah yang membezakan Cinch Tea Mix dengan minuman berkafein yang lain.

Berminat? Boleh hubungi saya.

0137556961
Lien Abdullah

No comments:

Post a Comment