Monday, January 2, 2017

Kelebihan Vitalea Shaklee

Assalamualaikum.

Pengambilan suplemen multivitamin penting untuk menyokong keperluan nutrien yang diperlukan oleh badan. Namun begitu pemilihan multivitamin yang terbaik akan menggalakkan kesihatan untuk jangka masa panjang selain menguatkan sistem imunisasi badan. Vita-Lea daripada Shaklee adalah jawapannya.

Vita-Lea merupakan salah satu multivitamin yang pertama didunia. Ia dicipta oleh pengasas Shaklee iaitu Dr Forrest C. Shaklee pada tahun 1915. Lebih 100 tahun dulu. Terfikir kenapa ia boleh berada dipasara  sehingga lebih 100 tahun? Tentulah kerana keberkesanan dan kelebihan yang ada pada vitalea ini yang tiada pada multivitamin yang lain.

Di awal pengeluarannya pada tahun 1915, ia dikenali sebagai Vitalize-mineral dan berbentuk liquid. Seiring peningkatan teknologi dan pelbagai penyelidikan yang dijalankan, merubah bentuknya kepada yang lebih mudah iaitu tablet dan dikenali sebagai Vita-Lea.

Vita-Lea merupakan salah satu suplemen paling seimbang dengan khasiat yang lengkap yang mana ia dirumus khas untuk membekalkan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.

Ia mengandungi unsur iron yang sangat disyorkan untuk terutamanya bagi ibu hamil yang mengalami masalah anemia.

Selain itu, Vita-Lea juga lebih mudah larut dalam air dan dalam badan. Mineral yang terdapat di dalamnya berintegrasi dengan protein untuk untuk penyerapan yang lebih baik di usus kecil.

Meyakinkan lagi, Vitalea telah dipilih oleh Center of Science di Amerika Syarikat sebagai The Best Multivitamin di dalam Public Interest pada tahun 2000.

Jangan ragu-ragu lagi untuk dapatkan Vitalea ini.

Call/whatapps/message
0137556961
Lien Abdullah
Shaklee id: 1241205

No comments:

Post a Comment