Tuesday, January 31, 2017

Shaklee Performance untuk anda yang aktif

Assalamualaikum

"Saya telah menggunakan pelbagai produk Shaklee semenjak sekolah menengah kerana saya tahu ianya asli dan membantu saya beraksi pada tahap terbaik. "

Itu kata-kata Eli Bremer, seorang atlet olimpik pada tahun 2008. Cool kan bila atlet pun percaya dan pengguna setia Shaklee.

Dan salah satu produk Shaklee yang digunakan beliau ialah tentulah Shaklee Performance.

Apa itu Shaklee Perfrormance?

Shaklee Performance merupakan minuman hidrasi tulen pilihan yang berupaya menghidrat lebih cepat berbanding air dan membekalkan tenaga untuk kegiatan harian anda.

Apa kebaikan Shaklee Performance

* Shaklee Performance membantu membekalkan tenaga berpanjangan.

* Shaklee Performance merupakan minuman sukan pertama yang dihasilkan untuk para atlet di US.

* Kandungan gula yang terkandung dalam Shaklee Performance lebih rendah iaitu hanya 11.0g untuk setiap hidangan berbanding salah satu minuman isotonik di pasaran yang mana jumlah gulanya ialah 20g. Banyak juga beza kan?jadi semestinya Shaklee Performance merupakan pilihan yang lebih baik.

* Shaklee Performance membantu mengurangkan penyahhidratan ( kurang air) kerana dilengkapi natrium yang membantu penyerapan air kedalam badan.

* Shaklee Performance membekalkan bendalir dan elektrolit penting seperti pottasium, magnesium, klorid, kalsium, sodium. Semua nutrien ini bertujuan untuk mencegah penyahidratan, mengekalkan tenaga dan mengimbangi metabolisma air dalam badan.

* Shaklee Performance juga membantu memberi tenaga kepada otot dan sel dengan cepat dan meningkatkan daya ketahanan otot.

* Shaklee Performance terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan paras bendalir yang perlu bagi penghidratan yang wajar.

Dengan pelbagai manfaat dan kelebihan Shaklee Performance ini amat sesuai untuk anda yang mengamalkan gaya hidup yang aktif. Ia akan membantu anda kekal bertenaga.

Hubungi saya segera. Jangan bertangguh lagi!

***********************

0137556961
Lien Abdullah
Shaklee id:1241205

No comments:

Post a Comment