Saturday, December 3, 2016

Shaklee Collagen Powder

Assalamualaikum

Seperti yang dijanjikan saya kan kongsikan dengan lebih terperinci mengenai Shaklee Collagen Powder. Kenapa saya katakan ia adalah yang terbaik. Ini kerana Shaklee Collagen Powder mengandungi kolagen yang asli dan bermutu tinggi. Ia diekstrak dari sisik ikan merah yang merupakan sumber premium kolagen . Mana tidaknya ia mengandungi 4000mg proprietary RSS ( red snapper scale).

Apa yang lagi menarik ialah berat molecular nya yang sangat ringan iaitu lebih kurang 1000 Dalton. Ia menjadikan ia mudah diserap oleh badan dan juga membantu untuk meransang penghasilan kolagen dalam badan. Disebabkan inilah hasil yang kita dapat apabila mengamalkan Shaklee Collagen Powder cepat dirasai dan dilihat.

Selain dari sumber premium kolagen tersebut, Shaklee Collagen Powder juga mengandungi camelia japonica seed extract, kolagen dari ikan, extract kerang kerangan, pfaffia extract, lactobicilus acidophilus, vitamin C dan vitamin B. Gabungan semua bahan ini membantu lagi keberkesanan bagi sesiapa yang mengambil Shaklee Collagen Powder ini.

No comments:

Post a Comment