Wednesday, December 28, 2016

Vivix Meningkatkan Imuniti badan

Assalamualaikum.

Sejak akhir-akhir ini, kita dengar banyak penyakit yang sebelum ni mungkin kita tak pernah dengar kan. Dan yang lebih membimbangkan kalau ia terjadi pada orang yang kita sayang.

Sistem imuniti badan merupakan keupayaan badan untuk menentang penyakit. Pendek kata sebagai benteng pertahanan badan. Sekiranya sistem imuniti badan baik, badan akan melawan serangan virus yang seterusnya melindungi badan darah dari diserang penyakit yang disebabkan  oleh virus.

Bagaimana virus menyerang badan? Apabila badan diserang virus, virus akan menggandakan jumlahnya kepada 100 sel virus dalam masa yang singkat. Dan seterusnya virus- virus ini akan terus menggandakan jumlahnya. Sel-sel virus ini kemudiannya akan menyerang sel-sel dalam badan. Kesannya ia akan menganggu kesihatan.

Oleh kerana itu, amat penting untuk kita mempunyai sistem imuniti badan yang baik. Supplemen daripada shaklee boleh membantu meningkatkan imuniti badan. Antaranya ialah VIVIX. Bagaimana VIVIX membantu meningkatkan imuniti badan?

VIVIX mengandungi 4 bahan utama iaitu japanese knotweed, muscardine grape, purple carrot,dan european elderberry. Elderberry merupakan satu tumbuhan yang terkenal dalam rawatan tradisional untuk merawat flu dan selsema. Ia mengandungi FLAVONOIDS yang merupakan antioksidan yang berfungsi menguatkan sistem imuniti badan untuk melawan jangkitan virus dan bakteria. Selain itu, elderberry juga kaya dengan antioksidan lain iaitu ANTOCIANIN yang berfungsi sebagai anti-radang dan juga anti-mikrob.

Berminat nak mencuba VIVIX untuk meningkatkan imuniti badan anda? Jangan berlengah lagi. Hubungi saya.

Call/message/whatapps
0137556961
Lien Abdullah
Shaklee id: 1241205

No comments:

Post a Comment