Tuesday, December 20, 2016

Vivix mengurangkan risiko serangan jantung

Assalamualaikum.

Serangan jantung boleh berlaku bukan hanya pada warga tua tapi sekarang orang muda juga berisiko dengan serangan jantung.

Antara faktor risiko nya ialah keturunan, obesiti dan kurang aktiviti fizikal, merokok, pesakit yang menghidapi masalah tekanan darah tinggi dan kolesterol tinggi.

Serangan jantung boleh terjadi apabila  peredaran darah ke jantung terganggu akibat daripada pengumpulan lemak, kolesterol dan lain- lain dalam salur darah. Mengakibatkan salur darah sempit dan mengganggu peredaran darah.

VIVIX daripada shaklee merupakan tonic minuman daripad gabungan bahan- bahan terbaik iaitu japanese knotweed, muscardine grape, purple carrot, european elderberry. Gabungan bahan- bahan ini menjadikan VIVIX kaya dengan antioksidan, resveratrol,polifenol dan pelbagai nutrient lain yang membantu mengurangkan risiko serangan jantung. Resveratrol terbukti berkesan membantu mencegah pembekuan kolesterol pada salur darah. 

Vivix juga kaya dengan flavonoids iaitu salah satu antioksidan yang mengurangkan pembekuan darah dengan melindungi platelet menjadi penyebab kepada pembekuan darah.

Jom cuba vivix untuk kesihatan jantung anda. Boleh hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut.

Call/message/whatapps
0147556961
Lien Abdullah
Shaklee Id: 1241205
Your Independent Shaklee Distributor

No comments:

Post a Comment