Monday, December 12, 2016

Untuk anda kelihatan cantik dan awek muda

Assalamualaikum

Wajah yang cantik berseri, 'flawless' dan 'glowing' memang menjadi idaman wanita kan. Namun begitu ramai yang mengalami masalah kulit  kusam dan pelbagai masalah kulit yang lain? Anda salah sorang daripadanya? Teruskan membaca kerana saya ada sesuatu yang menarik untuk dikongsikan dengan anda.

Kenapa kulit kita kusam ya? Penyebab kulit kusam dan tidak berseri serta kelihatan lebih tua dari usia antaranya ialah:

1- Tidak minum air yang cukup
Sekiranya anda tidak minum air yang cukup, ia akan menurunkan aliran darah ke kulit menyebabkan anda kelihatan pucat dan juga kulit kering.  Selain itu, ia menyebabkan kulit hilang keanjalan serta munculnya garis- garis halus terutamanya pada wajah. Tak sukakan bila garis- garis halus tanda penuaan ada pada wajah kita kan?

2- Stress
Stress menyebabkan peningkatan kortisal yang mempengaruhi aliran darah ke kulit.

3- Tidak cukup tidur
Waktu tidur merupakan waktu sel sel kulit regenesi dan juga diperbaiki. Jika waktu tidur kurang, sel sel kulit tidak dapat diperbaiki dan diperbaharui menyebabkan perubahan pengaliran darah seperti lingakaran gelap bawah mata, kulit kering serta berminyak. Jadi tidur awal adalah seeloknya.

4- Persekitan dan udara yang tidak bersih.
Setiap hari kulit kita terdedah dengan pelbagai kotoran dan pencemaran yang menyebabkan kerosakan DNA sel.

5- Make-up yang berlebihan.
Tahukah anda make- up yang berlebihan dan akan menyebabkan kulit tidak dapat bernafas serta penyebab kepada pori 2 tersumbat. Ia boleh menyebabkan masalah kulit kering juga jerawat sekiranya make- up tidak dibersihkan dengan sempurna.

6- Pemakanan yang tidak seimbang
Makanan yang berminyak dan tinggi gula sering dikaitkan dengan masalah kulit.

Bagaimana kita nak dapatkan kulit yang cantik, sihat, berseri serta awet muda? VIVIX insyaAllah boleh membantu mencapai impian anda. VIVIX membantu kecantikan anda dari dalam. Itu lebih pentingkan kerana kecantikan dari dalam badan memberi kesan yang lebih baik.

VIVIX adalah suplemen anti penuaan yang terbaik yang dikeluarkan oleh Shaklee selepas penyelidikan selama bertahun-tahun.
Kajian secara klinikal telah terbukti bagi orang yang mengamalkan VIVIX menyebabkan kelihatan 25 tahun lebih muda dari umur sebenar.

Ia adalah hasil daripada gabungan bahan- bahan terbaik yang terdapat dalam VIVIX yang kaya dengan antioksidan, resveretrol, dan pelbagai vitamin lain. Ia melindungi dan memperbaiki kerosakan DNA sel. Seperti saya nyatakan diatas, setiap hari kita terdedah kepada kerosakan DNA sel akibat pelbagai faktor. Apabila sel rosak menyebabkan proses penuaan berlaku lebih cepat. Jadi unsur antioksidan dalam VIVIX membantu melindungi dan memperbaiki kerosakan DNA sel yang menjadikan badan serta kulit lebih sihat. Hasilnya anda akan kekal awet muda, kelihatan cantik serta memiliki kulit yang cantik dan berseri.

Menarik bukan? Terus hubungi saya untuk dapatkan produk yang terbaik ini.

Call/ Message/whatapps:
0137556961
Lien Abdullah
Shaklee Id : 1241205

No comments:

Post a Comment